عکاسی صنعتی
به کمک تصاویر با مشتریان حرف بزنید...
عکاسی صنعتی، یک ابزار مهم برای بازاریابی محتوا
القای کیفیت بالای شما در ذهن مشتری به صورت ناخودآگاه
ابزاری برای نمایش هرچه حرفه ای تر محصولات
نشان دادن جزئیات محصولات شما به بهترین نحو
عکاسی صنعتی چیست؟
عکاسی صنعتی یا همان Commercial Photography در واقع روشی برای تقویت پل ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارهاست. روشی که توسط آن فروشندگان کالا و خدمات میتوانند به وسلیه تصاویر جذاب و چشم گیر اعتماد مشتریان را جلب و مسیر برندسازی را آغاز کنند. اولین ارتباط مشتری با محصولات در واقع از یک عکس شروع میشود و این عکس باید آینه تمام نمای مشخصات و ویژگیهای محصول باشد و باعث اولین تاثیر مثبت روی مشتری خواهد شد. حال فرض کنید سوژه مورد نظر یک محصول تجاری باشد در نتیجه سبک عکاسی از آن کاملا متفاوت خواهد بود. تعریف عکاسی صنعتی را می توانیم این طور بیان کنیم: عکاسی از هر محصول، خدمات و یا محیط جهت تبلیغ و نمایش و آگاه ساختن مردم از حضور این برند کسبوکار در دنیای تجاری. این عکسها جهت استفاده در بروشور، مجله، تراکتهای تبلیغاتی، سایت و فضاهای مجازی در نظر گرفته میشود. عکاسی تبلیغاتی شاخههای بسیاری دارد که هر عکاس با توجه به تخصصش در آن مشغول به فعالیت است.
تاثیر انواع عکاسی صنعتی بر کسب و کار شما
ما یک فرهنگ بصری هستیم. عکسها تصورات ذهنی را گرفته و ضبط میکنند و به ما کمک میکنند تا بدون نیاز به خواندن مطلب، موضوع را درک نماییم. در این عصر و زمانه که استفاده از دستگاههای تلفن همراه همهگیر شده است، داشتن عکسهای تبلیغاتی خوب مهمتر از همیشه بوده و اهمیت آن احساس میشود. در ادامه به بررسی برخی از آمارهای اخیر در مورد آمارهای تاثیر عکاسی تبلیغاتی برای برند شما توجه کنید:
- مقالاتی با عکس تبلیغاتی مرتبط به طورکلی ۹۴ درصد بیشتر از مقالات بدون تصاویر، مورد مطالعه قرار گرفته است.
- مطبوعاتی که با عکس منتشر میشوند تقریباً ۱۵٪ بیشتر بهصورت آنلاین مورد بازدید قرارگرفتهاند نسبت به یک نشریه مطبوعاتی که عکسی نداشته و فقط متن را بهعنوان محتوای خود منتشر میکند.
- ۶۰ درصد از مصرف کنندگان که از جستجوی آنلاین استفاده میکنند میگویند ترجیح میدهند با کسب و کاری تماس بگیرند که لیست آن شامل یک تصویر است.
- تقریباً ۷۰ درصد از خریداران وبسایت تجارت الکترونیک میگویند که تصویر محصول در هنگام تصمیمگیری خریدشان بسیار مهم است.